FAQ


Vážený zákazník!

Táto časť je pripravená pre vás, z najčastejších kladených otázok, ktoré sa pýtate. Dozviete sa tu o tom ako nakupovať, ako tovar reklamovať, prečo si zvoliť za svojho dodávateľa pre svoje distribučné kanále práve nás. Ak budete mať ďalšie otázky, na ktoré by ste si priali dostať od nás odpoveď, napíšte nám na adresu: marketing@edsystem.sk a zodpovieme vaše otázky.


1) Ako si môžem zakúpiť tovar z Vašej spoločnosti?

Prvým krokom, ktorý musíte spraviť je: Zaregistrovať sa. Vyplňte online formulár, ktorý nájdete TU . Akonáhle prebehne kompletné zaregistrovanie sa, dostanete prihlasovacie údaje a môžete sa prihlásiť do svojho konta. Po potvrdení zmluvy z Vašej strany, môžete neobmedzene nakupovať podľa ľubovôle. Časom objavíte na našom portáli rôzne akcie a zľavnené ponuky, ktoré môžete využiť pre lepšiu kúpu tovaru, ktorý potrebujete. Pre našich dobrých zákazníkov máme výhody lepších cien, vernostných odmien, kreditov a ďalších inovácií, ktoré pre vás chystáme.

2) Čo všetko potrebujem pre registráciu u Vás a ako mám postupovať?

Pre kompletné zaregistrovanie sa, je potrebné vyplniť formulár s potrebnými iniciálmi a dodať nasledovné dokumenty:

• výpis z ORSR, alebo Živnostenský list

• scan kartičky DIČ a IČ DPH

3) Musím pravidelne nakupovať, aby som sa mohol registrovať?

Nie, nákup tovaru je úplne dobrovoľný a voliteľný zákazníkom. Vy si volíte KEDY a ČO nakúpite. Vo svojom účte si môžete nastaviť, či chcete dostávať pravidelné infomaily so zľavami a v prípade, že Vás nejaký tovar zaujme, prejdete k samotnej kúpe. Pravidelne na úvodnej stránke uverejňujeme akciové a zľavové tovary, novinky a výpredajové ponuky, ktoré pre vás môžu byť zaujímavé. Keďže vieme, že času nikdy nie je dosť, dostanete e-mailom každý deň výber TOP noviniek z našej ponuky. Registráciou nestratíte nič, môžete len získať!

4) Prečo by som mal nakupovať práve u vás?

Ako jednotka na Slovenskom trhu máme viacero výhod, ktorými sa môžeme pochváliť a ktoré si určite zvážite pri kúpe tovaru:
• predávame najväčšie portfólio značiek tovarov na Slovensku
• zabezpečujeme širokú škálu sortimentu pre všetkých zákazníkov
• v ponuke máme nepretržite vyše 26 000 druhov produktov
• poskytujeme komplexné služby v oblasti IT technológií
• máme rovnaký profesionálny prístup pre odberateľov i dodávateľov
• ponúkame celý rad obslužných služieb
• bahatá história je zárukou stability a úspešnosti
• spĺňame všetky potrebné predpisy a normy
• sme držiteľom certifikátu ISO 9001 : 2000
• zameriavame sa na profesionálne doplnkové služby - rýchla dostupnosť tovaru, vyhovujúci spôsob financovania, prozákaznícke
vybavovanie reklamácií a komplexnosť ponuky, ktoré napomáhajú vo flexibilnom riešení všetkých požiadaviek
• pravidelne informujeme našich zákazníkov o novinkách a akciách
• kladieme dôraz na informovanosť zákazníka všetkými spôsobmi komunikácie
• poskytujeme podporu pred i po nákupe
• v neposlednej rade máme na mnoho tovarov bezkonkurenčné ceny

5) Ako môžem reklamovať tovar a čo k tomu potrebujem?

Na tému reklamácia máme samostnatnú časť v menu, kde sú popísané konkrétne informácie o tom AKO reklamovať, KDE reklamovať, aj čo k tomu potrebujete. Pre viac informácií kliknite, prosím TU.

6) Kde si môžem tovar vyzdvihnúť?

Pri každej objednávke si sami určíte, kam si prajete zaslať tovar. Máme odberné miesta, kde si tovar môžete vyzdvihnúť sami, alebo Vám môžeme tovar poslať priamo na Vami zvolenú adresu, ktorú si zadefinujete vo svojom profile.

7) Čo mám spraviť, keď chcem kredit vo Vašej spoločnosti?

Kreditné pravidlá sú špeciálne pripravované a zhodnocované pre našich zákazníkov, ktorí majú o kredit záujem. Posudzovanie je individuálne, neurčujeme striktne podmienky, ktoré by sme vypísali, ale snažíme sa vyhovieť maximálne podľa našich možností. Ak máte záujem o kredit, odporúčame Vám, zavolajte na tel. +421-2-49591707 a informujte sa o Vašich možnostiach.

8) Chcem si vytvoriť e-shop a odoberať od vás tovar. Ako postupovať?

Pre tieto účely máme špeciálnu spoluprácu, ktorá je popísaná v samostatnej sekcií našich spoluprác. Pre bližšie informácie si prečítajte informácie o B2C SHOPE

9) Bude ma niekto informovať, že mám tovar kompletný a pripravený na prevzatie na výdajnom mieste ?

Akonáhle je tovar pre Vás pripravený, budeme vás informovať e-mailom o možnosti prevzatia.

10) Ako mám postupovať, keď mi príde zásielka poškodená?

Všetky informácie ohľadom zásielok sa dozviete na stránke REKLAMÁCIÍ.

11) Mám záujem o produkt, ktorý sa vo vašej ponuke nenachádza, ako mám ďalej postupovať ?

Na stránke v danom sortimente je vždy produktový manažér pre danú kategóriu. Môžete ho nájsť v detaile produktu, ktorý hľadáte. Ak máte záujem o konkrétny produkt a neviete ho nájsť, stačí napísať túto požiadavku nášmu produkt manažérovi a on Vám odpíše možnosti ako ďalej postupovať.